|
Ponedjeljak, 14 Siječanj 2008 |
Bilo koje od ova dva podmlađuje srce
Prema studiji provedenoj na Washingtonskom Fakultetu medicine u St. Louis-u, gojazne osobe koje iole izgube na težini, odmah osjete promjenu i to u obliku poboljšanog rada srca. Pazite: nije važno kako ste izgubili kilograme, vježbanjem ili dijetom, rad srca će vam se poboljšati.
|
|
Zašto se neka oboljenja javljaju samo kod ljudi
|
|
|
|
|
Nedjelja, 13 Siječanj 2008 |
Novo istraživanje bi moglo objasniti zašto HIV-virus ubija samo ljude
Prošle godine u mjesecu martu, njemačka biotehnološka kompanija - TeGenero započela je testiranje lijeka TGN1412 na dobrovoljcima. Rezultati ove studije bili su od najpogubnijih u historiji kliničkih ispitivanja.
|
|
Razmišljate li kao pacov?
|
|
|
|
|
Četvrtak, 10 Siječanj 2008 |
Ljudi i životinje daju najbolje rezultate u učenju ako prave pauze
Nemojte se osjećati krivima ako pravite pauze na poslu – one vam vjerovatno pomažu u učenju. Naučnici sa Univerziteta MIT su otkrili da pacovi prave pauze nakon istaživanja nepoznatih prolaza. Za vrijeme pauze, životinjski mozak stalno „ponavlja“ pređeni dio puta, najvjerovatnije da bi „betonirao“ u sjećanje napravljene korake kako bi stigao do cilja.
|
|
Svijetleća svinja okotila svijetleće mlade
|
|
|
|
|
Srijeda, 09 Siječanj 2008 |
|
Koreanski naučnici su tek nedavno klonirali svjetleće mačke i miševe, ali su sada kineski naučnici otišli korak dalje. Svijetlećoj svinji su manipulisali gene, tako da je okotila svijetleće mlade, čime je svoju specifičnost prenijela na sljedeća pokoljenja.
|
|
|
Utorak, 08 Siječanj 2008 |
|
Dugogodišnja studija Univerziteta u Kembridžu je dala odgovor na pitanje, na koji način trebamo živjeti da bismo živjeli što duže.
|
|
Možemo li svjesno izbrisati događaj iz pamćenja?
|
|
|
|
|
Ponedjeljak, 07 Siječanj 2008 |
|
Ovo pitanje su postavili i naučnici sa Univerziteta u New Yorku. Da bi se približili odgovoru, radili su pokuse sa štakorima koji su dali interesantne rezultate.
|
|
Dužina prstiju povezana sa pojavom obolijevanja od artritisa
|
|
|
|
|
Ponedjeljak, 07 Siječanj 2008 |
|
U studiji rađenoj u Britaniji, ispostavilo se da pacijenti koji su oboljeli od artritisa uglavnom imaju prstenjak duži od kažiprsta.
|
|
Pravi način pripremanja povrća
|
|
|
|
|
Ponedjeljak, 07 Siječanj 2008 |
|
Povežite pripremanje povrća i nauku i zamislite šta ćete dobiti. I zaista su se naučnici u Italiji pozabavili pripremanjem povrća i to ne bilo kakvim pripremanjem, nego najboljim mogućim.
|
|
|
Subota, 05 Siječanj 2008 |
|
Ovo hladno godišnje doba vrijeme je kašlja. Većina liječnika pacijentu preporuči antibiotike. Međutim, ima djelotvornijih i boljih načina liječenja u ovom slučaju.
|
|
|
Petak, 04 Siječanj 2008 |
|
Naučnici su otkrili da polifenoli iz grožđa suzbijaju djelovanje bakterija koje su odgovorne za karijes.
|
|
Omega-3 štiti rožnicu oka
|
|
|
|
|
Srijeda, 26 Prosinac 2007 |
|
Postoji mnogo razloga zbog kojih je dobro jesti ribu, hranu bogatu popularnim masnim kiselinama zvanim omega-3. Istraživači su otkrili da hrana obogaćena omegom-3 pomaže kod zaštite i oporavka oštećene rožnice kod miševa (ljudski genom dijeli 99% gena s miševima).
|
|
|
Četvrtak, 15 Studeni 2007 |
 Drevni narodi Meksika i Centralne Amerike voljeli su da piju toplu čokoladu. Ali njihov način pravljenja tople čoklade razlikovao se od današnjeg. Njihovo piće bilo je rijetko, više fermentirano, sa sastojcima prženih sjemenki, i često začinjeno čilijem. |
|
Pravila ishrane koja se najčešće ne poštuju
|
|
|
|
|
Ponedjeljak, 19 Studeni 2007 |
 Evo šta se dešava: klijent koji želi da poboljša svoju ishranu, unamljuje nutricionistu kako bi mu pomogao da poboljša svoju dijetu. Nakon čega nutricionista analizira klijentovu ishranu, odnosno šta klijent jede, koju hranu preferira, i zatim zajedno prave plan ishrane koji odgovara klijentovom životnom stilu i ciljevima. Ubrzo nakon toga klijent postaje sretan konzument. |
|
Omega 3 je povezana sa mentalnim vještinama
|
|
|
|
|
Četvrtak, 15 Studeni 2007 |
 Norveška studija je pronašla povezanost između konzumiranja ribe i očuvanih mentalnih vještina kod starijih osoba, a holandska studija je pronašla povezanost između veće razine omega 3 u krvi i manjih mentalnih oštećenja, dok je novozelandska studija pronašla povezanost između razine omege 3 u krvi i boljeg fizičkog zdravlja, premda je veza sa boljm mentalnim zdravljem bila manje vjerovatna. Sve tri studije su objavljenje u magazinu "American Journal of Clinical Nutrition". |
|