Anketa

Da li se slažete sa LHC projektom u CERN-u?
 

Naši partneri

Eurekalert

Valid XHTML 1.0 Transitional
Valid CSS!

Sok od jabuke i banana može smanjiti pojavu astme u djetinjstvu

PDF Ispis E-mail
Ocjena: / 6
LošeOdlično 
Srijeda, 10 Listopad 2007

Sok od jabuke i banana može smanjiti pojavu astme u djetinjstvuJabuke i riba tokom trudnoće mogu smanjiti pojavu astme kod djece. Vitamin E tokom trudnoće može spriječiti pojavu astme kod djece i biljni flavonoid također štiti od astme. Više voća znači manje astme kod odraslih, voće i povrće smanjuju rizik od pojave astme kod odraslih.

Povećana konzumacija soka od jabuke ili banana može zaštiti djecu od astme, o tome govori nova studija iz Engleske koja pridonosi sve većem značaju nauke o tijelu.

Istraživanje je vodio Peter Burnley iz Nacionalne grupe za srce & Instituta za pluća (National Heart Group & Lung Institute) na “Imperial College”-u, koje je provedeno na dječijoj populaciji. U studiji je učestvovalo 2640 djece u dobi između 5 i 10 i otkriveno je da je redovna konzumacija soka od jabuke bila povezana sa 47% smanjenja poteškoća u disanju.

"Mi nismo pronašli povezanost između konzumacije svježih jabuka i simptoma astme u ovoj populaciji, ali smo pronašli neke dokaze koji sugeriraju na to da viša konzumacija soka od jabuke i banana može spriječiti poteškoće u disanju kod djece,” napisali su autori u magazinu “European Respiratory”.

Prema Evropskom udruženju za alergije (European Federation of Allergy) i Asocijaciji bolesnika koji boluju od bolesti dišnih puteva-EFA, (Airway Diseases Patients Association), preko 30 miliona europljana pati od astme, što Europu košta 17.7 milijardi € svake godine. Zbog smanjenja produktivnosti, trošak je procijenjen na oko 9.8 milijardi €.

Ovo stanje je u porastu u zapadnom svijetu i najčešće je dugoročno stanje u Engleskoj danas.

Prema Američkoj asocijaciji za pluća (American Lung Association), skoro 20 miliona Amerikanaca pati od astme. Ovakvo stanje je odgovorno i za preko 14 miliona izgubljenih dana u školi, dok su godišnji troškovi bili oko 16.1 milijardi $.

Burney i njegovi saradnici su koristili upitnik da bi izračunali potencijalne koristi od konzumacije voća u svrhu smanjenja dišnih poteškoća kod djece. Samo jedna banana na dan povezana je sa 34% smanjenja poteškoća u disanju, u poređenju sa jedenjem banana manje od jednom mjesečno.

Jedna čaša soka od jabuke na dan ili više povezana je sa 47% smanjenjenja trenutnih poteškoća u disanju, kažu autori.

Konzumacija soka od jabuke, drugog voća i soka od naranče, međutim, nije bila povezana sa siptomima astme, dodali su autori.

Komentirajući neovisno o istraživanju, Dr Mike Thomas, istraživač sa Britanske dobrotvorne ustanove za astmu u Engleskoj (British charity Asthma UK) koja je smještena u univerzitetu “University of Aberdeen”, citiran je od strane BBC-a kako je rekao da je studija dodatan dokaz o zaštitnom efektu jabuka.

"Postoje neki dokazi da je zdrava dijeta bogata anti-oxidantima i vitaminima dobra za astmu,” kaže on.

"To je još jedan razlog zašto bismo trebali poticati zdrave dijete.”

Ova studija se pojavila kao podrška dijelu rastućem dijelu nauke koja je povezana sa uzimanjem antioksidanata, naročito vitamima C i E u slučaju astme, čija pojava je u porastu u zapadnom svijetu i najčešće dugoročno stanje u Engleskoj danas.


Povezane teme

Unilever povezuje dodatne nutrijente sa poboljšanim učenjem kod djece

Unilever povezuje dodatne nutrijente sa poboljšanim učenjem kod djece
Evropski znanstvenici su demonstrirali da prehrana može poboljšati učenje i pamćenje kod djece školske dobi.

Pravila ishrane koja se najčešće ne poštuju

Pravila ishrane koja se najčešće ne poštuju
Evo šta se dešava: klijent koji želi da poboljša svoju ishranu, unamljuje nutricionistu kako bi mu pomogao da poboljša svoju dijetu.

Pravi način pripremanja povrća

Pravi način pripremanja povrća
Povežite pripremanje povrća i nauku i zamislite šta ćete dobiti. I zaista su se naučnici u Italiji pozabavili pripremanjem povrća i to ne bilo kakvim pripremanjem, nego najboljim mogućim.

Recept za duži život

Recept za duži život
Dugogodišnja studija Univerziteta u Kembridžu je dala odgovor na pitanje, na koji način trebamo živjeti da bismo živjeli što duže?

Mediteranski način prehrane smanjuje rizik od astme kod dojenčadi

Mediteranski način prehrane smanjuje rizik od astme kod dojenčadi
Istraživači kažu da trudnice koje praktikuju mediteranski način prehrane, mogu zaštiti svoju djecu od astme i drugih alergija.

Posjete: 710
Komentari (0)add
Napišite komentar
quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
smile
wink
laugh
grin
angry
sad
shocked
cool
tongue
kiss
cry
smaller | bigger

security image
Upišite prikazane znakove


busy
 
« Prethodna   Sljedeća »

© 2007 - 2008 UPNT Naučni Magazin - Magazin Udraženja Prijatelja Nauke i Tehnologije. Developed by UPNT