|
|
Mediteranski način prehrane smanjuje rizik od astme kod dojenčadi |
|
|
|
| Utorak, 15 Siječanj 2008 | |||||||
|
Tim istraživača je pratio 468 majki zajedno sa djetetom od trudnoće do šest i pol godina starosti njihovog novorođenčeta. Otkrili su da su astma i alergije rijetki kod djece čije su majke jele puno povrća, voća, orašastih plodova i ribe za vrijeme trudnoće. Ova studija je također došla do zaključka da se velikom konzumacijom crvenog mesa povećava rizik od pojave alergija. Ovaj zaključak dolazi do izražaja samo u slučajevima konzumacije mesa više od 3-4 puta sedmično. Više od pet miliona ljudi u Engleskoj imaju astmu, a svako deseto dijete je ugroženo. Prethodna studija istog tima je otkrila da su djeca koja praktikuju mediteranski način prehrane zaštićena od astme i alergija. Zaštitni efekat ove ishrane je izražen čak i u mlađem dobu, ali u starijem dobu od šest i pol godina nema neki poseban uticaj na smanjenje rizika od alergija i astme. Pa ipak, najveći rezultati u prevenciji ovih dviju bolesti su postignuti u slučaju kada su se majke djece hranile zdravo već u prenatalnom periodu.
Set as favorite Bookmark
Email This
Posjete: 430 Komentari
(0)
|
|||||||
| « Prethodna | Sljedeća » |
|---|





Istraživači kažu da trudnice koje praktikuju mediteranski način prehrane, mogu zaštiti svoju djecu od astme i drugih alergija. 



