Pretraga

Naši partneri

Eurekalert

WhizBase

South East Europe TV

Valid XHTML 1.0 Transitional

Kod starijih žena koje imaju problema sa pamćenjem postoji veći rizik od noćnog nespavanja

Utorak, 18 Rujan 2007

Kod starijih žena koje imaju problema sa pamćenjem postoji veći rizik od noćnog nespavanjaST. PAUL, MN – Starije žene koje su iskusile gubitak pamćenja su za razliku od žena kod kojih nije došlo do opadanja kognicije sklonije da imaju problema da zaspu i da prespavaju noć, dokazano je u studiji koja je objavljena 17, jula, 2007 u medicinskom magazinu Američke Akademije Neurologa.

Opširnije...
 

Kompjuterska poezija povezuje žanrove

Utorak, 18 Rujan 2007

Kompjuterska poezija povezuje žanroveŠta se događa sa poezijom u digitalnom vremenu? U jednom od prvih akademskih radova u ovom području, švedski istraživač Maria Engberg je proučavala mogućnosti kompjuterskog kombinovanja riječi, slika, pokreta i zvuka i kako to može utjecati na pisanje i čitanje.

Opširnije...
 

Šta film čini dobrim?

Ponedjeljak, 17 Rujan 2007

Šta film čini dobrim?Film koji osvoji nagradu kritike, najčešće pripada žanru drame, adaptiran prema knjizi koja je dobila nagradu, prema istinitoj priči u koju je uključen sam autor ili kad režiser radi i na svom vlastitom scenariju za film.
Nije neobičajno da neki film bude remake, komedija ili mjuzikl sa velikim buđetom da ima razinu PG-13, i mnogo projekcija, da samo prvoj sedmici postigne ogromnu zaradu, a da ne dobije nagradu za najbolju pjesmu iako će takav film vjerovatno imati odličan rezultat.

Opširnije...
 

Da li da vjerujemo ili ne vjerujemo prijateljima?

Nedjelja, 16 Rujan 2007

Da li da vjerujemo ili ne vjerujemo prijateljima?Ponekad je bolje saslušati savjet drugih nego vlastito mišljenje iako imate osjećaj da sve držite pod kontrolom. Ne pridržavaju se samo ljudi ovog savjet nego čak i ribe, dokazali su ekologisti Jörgen Johnsson i Fredrik Sundström sa Univerziteta u Göteborg-u, Švedska, u magazinu Etnologija.

Opširnije...
 

Mediteranska hrana pomaže Alzhajmerovim bolesnicima da žive duže

Subota, 15 Rujan 2007

Mediteranska hrana pomaže Alzhajmerovim bolesnicima da žive dužeST. PAUL, Minn. – Mediteranska hrana može pomoći osobama kod kojih je dijagnozirana Alzhamerova bolest da žive duže nego pacijentima koji jedu više tradicionalnu zapadnu hranu. Studija je objavljena 11. septembra, 2007, u medicinskom magazinu Američke Akademije Neurologa.

Opširnije...
 
«« Početak « Prethodna 81 82 83 84 85 86 87 88 Sljedeća » Kraj »»

Stranice 416 - 420 od 436

© 2007 - 2010 UPNT Naučni Magazin - Magazin Udraženja Prijatelja Nauke i Tehnologije. Developed by UPNT powered by Aster-Dev
Generated in 0.27000 Seconds